søndag den 25. september 2011

Det store sort hul

Det er svært at håndtere det hele for tiden. Jeg er blevet lidt overrumplet af det nye liv! Efter at have været hjemmegående navlepiller i fire måneder er overgangen til udegående, udadvendt people-person lidt af et spring.
   Jeg var i forvejen ikke udadvent og slet ikke people-person. Det hele blev hurtigt for meget. Jeg kunne ikke overskue at gøre andet end at sætte mig foran computeren og blive underholdt.
   Jeg vil forsøge at opdatere sitet over de næste par dage.

100 dage udfordringen er gået helt i vasken. Mine måltider var ikke til at holde styr på med alle de sociale input og mangel på overskud.

Jeg har nogle kage billeder der kommer op ligesom jeg har modtaget er par pakker siden sidst.

Der har været gang i symaskinen også.

Jeg er ved at være på plads i min nye lejlighed og jeg vil helt sikkert vise jer hvad jeg har gjort med mit minimale køkken! Jeg mangler dog stadig at indrette badeværelset, men jeg håber at få det gjort inden nytår - der skal jo også penge til.

Ingen kommentarer: