tirsdag den 14. juni 2011

Kokos-tryllekugler


Jeg har tænkt på kager hele weekenden. Men dovenskaben længe leve! Jeg gad ikke gå hen og købe mælk - og når man står op mellem 15 og 18 giver det også et lidt begrænset tidsrum. Til gengæld går jeg heller ikke i seng før en 5 om morgen helst senere.
   Det er dog ikke det eneste der holder mig fra at bage. Det er lidt en forbandelse tror jeg. Jeg bor sammen med min kæreste, som ikke rigtig kan lide kage. Jeg har godt nok boet her på Nørrebro i næsten tre år, men jeg kender ikke nogen, der kan komme og hjælpe mig med at spise alt det kage jeg får bagt - og det er bare ikke sundt at spise alle kagerne helt selv.
   Her til aften måtte jeg nu alligevel lave et eller andet. Så jeg kastede nogle kokos-tryllekugler sammen. Det gode er at de er kolde! Det jo ikke dårligt i det her vejre.
   Jeg måtte bare dele dette herlig billed som følger med opskriften. Jeg arvede denne "Anders And's kogebog" efter min morbror, men jeg har ikke kunne give slip på den selv - jeg er nok for meget af en Disney-fanatiker til at give den slags væk. Der er da også nogle gode opskrifter i.
   Jeg laver normalt kun de her til jul, men al denne "Cake Pop" hype får mig til at tænke på havregrynskugler - de ligner altså havregrynskugler på pinde - og nu skulle det altså være.

Ingen kommentarer: