lørdag den 23. november 2013

Jule Give Away

Jule er lige om hjørnet. Så mellem alle mine eksamens afleveringer vil jeg lige kast en give away ud i blogland.

Sådan deltager du:

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar og fast læser


Husk at skrive din email i din kommentar.

Præmien er Tamora Pierce's 'Duernes hvisken', som er del 1 af Terrier (som er del 1 i trilogien om Beka Gatto).

Derudover har jeg vedlagt lidt hjemmelavet julepynt i filt med pudefyld - så kan de nemlig vaskes.

Give Away'en bliver trukket: 8. dec

Glædelig Jul!

11 kommentarer:

Line sagde ...

Uha, sikke nogle fine præmier! Er ret vild med dine filtjuletræer, det er virkelig sødt at de er kantet med guld/sølvtråd :)

Unknown sagde ...

Elsker hjemmelavet julepynt :-) deltager med to lodder

Astrid sagde ...

Jeg er vild med dit pynt og bogen vil jeg gerne læse.
1 lod til mig

GitteIrene sagde ...

1 lod for at sige: Nuuuuuj, især julepynten er jeg vild for at vinde. *<=0)

Maibritt J sagde ...

2 lodder herfra :D sikke noget fint julepynt og en bog kan man jo altid bruge til de kolde mørke aftener :)

// Maibritt

marianne lykke nielsen sagde ...

deltager med 2 lodder
marianne.lykke@gmail.com

Unknown sagde ...

Deltager med 2 lodder.
Jacobsen.betty@gmail.com

Unknown sagde ...

Deltager med to lodder :)
Vildt lækker give away, ville være vildt lykkelig for at vinde :D elsker at forfatteren efternavn betyder kat på italiensk :)

s.rasmussen@libero.it

Unknown sagde ...

Ej hvor fint!

Knus Christina
christinabstoldt@gmail.com

ps. jeg er fast læser :)

Trine :) sagde ...

Ser ud til at være en spennende bog - og julepynt skal man aldrig gå ned på;)

trinesoppskrifter@gmail.com

Anonym sagde ...

Et lod til mig :-)

daniellalind@live.dk