mandag den 4. februar 2013

Kage nr. 44 - Triple fødselsdags kage

Jeg blev inviteret til en tredouble fødselsdag og fik afvide at jeg ikke behøvede at tage gaver med - god ting, når man er på su.

Så jeg valgte at tage en kage med. Fødselarerne var barn, teenager og voksen. Jeg havde noget ivory-fondant liggende fra en anden kage, så den blev til bunden også pyntede jeg simpelt med trekants ranke i bundene og et "centerpiece" med tre balloner.

Jeg er glad ved det enkelte design og ganske tilfreds med resultatet. Familien blev også glade.


2 kommentarer:

Kamilla sagde ...

Den er utrolig flot.
Jeg beundre altid når folk kan lave så flotte kager, måske fordi jeg har en alt for rystende hånd til det ville blive pænt ved mig. :)

Håber du tager et kig forbi min blog?;

elskershopping.blogspot.com

Zenne sagde ...

Tusind tak. Det er dog ikke umuligt at lave flotte kager selvom man ryster på hænderne. Kraftige tics kan dog være et problem ;)

Jeg er desværre ikke shopping typen, mine interesser ligger på lidt andre steder.