onsdag den 7. marts 2012

Føs'dag.... af en art... + en update

Min elskling er blevet 4 måneder!
   Tiden flyver afsted, jeg har så utrolig travlt med studiet, jobbet og Seamus. Jeg har dog gang i et par kage projekter, som jeg vil kunne afsløre om ikke så længe...

Jeg har ikke nået så meget andet end alt det praktiske. Jeg har dog fået læst "The Son of Neptune" af Rick Riordan som jeg bestilt hjem sammen med alle mine skole bøger til dette semester (jeg bestilt selvfølgelig også de 5 Percy Jackson bøger) nu mangler jeg bare "The Lost Hero", som jeg af en eller anden grund ikke måtte købe til Danmark - jeg har dog læst den. Det var en nydelse at læse en ny Riordan bog, jeg prøvede da også at strække oplevelsen ud over en længere periode. Det er dog heller ikke helt til at få lov til at læse, når Seamus vil lege.
   Jeg håber at fremtiden vil give mig bedre tid til at lave ting og få dem skrevet ind her. Kun Gudinden ved om det bliver til noget.

Ingen kommentarer: