lørdag den 12. januar 2013

Nytårsfesten 2012-2013 (Kage nr. 42-43 Nytårscupcakes & kage)

 Jeg blev rigtig tilfreds med oppyntning og maden - selvom det holdt hård med tiden, nu jeg skulle pyldre om lille manden, der har brækket en tå mellem jul og nytår.
   Jeg er fuldt tilfreds med det friske grønne tema. Lige nu overvejer jeg om det skal være hvidt/sølv eller orange farvetema næste år. Eller måske et rigtig tema såsom "under havet" eller "brændende hot".
   Nogle af billederne er desværre ikke i focus, men det opdagede jeg først næste dag.







Der sidder min lille uheldig "mus".
Vandbakkelser med kagecreme.
 Jeg går meget op i at der ikke må mangle noget.
Chokoladecupcakes med vaniljesmørcreme pyntet med marcipan
Browniebund med limemousse - mit første forsøg med lime og det blev ret så lækkert.
Desværre ikke hjemmelavet, men jeg har da forsøgt at sætte det lidt pænt op.

Ingen kommentarer: