tirsdag den 12. april 2016

Tilbage fra specialedøden

Det har godt nok taget mig 14 måneder(2 arbejdende på specialet, 3 syg, 4 vente på svar fra uni om syge forlængelse, 3 forlænget pga. stress pga. lang process hos uni, 3 arbejdende på specialet), men jeg er endelig færdig!

Så her er et lille recap af mine sidste 14 måneder - sådan cirka...

Det forgangne 'år' har budt på masser af oplevelser. En hyggelig sommerfest, en ferietur til Jylland, den traditionsrige Knuthenborg tur med familien, men størst over alle andre oplevelser var at møde skaberen bag min største fandom: Tamora Pierce.

Nyt hjem giver altid nye oplevelser. Både det at flytte, men også nye spændende omgivelser.

Der har også været masser af dejlige begivenheder. For eksempel var jeg til to fantastiske bryllupper tilbage i maj. Jeg har været så heldig også at møde kærligheden sidst sommer. Et dejligt, blodigt Grufuldtselskab. Et hyggeligt nytår med lækker mad i selskab med min kæreste og den dejlige hund.
Julen var måske ikke som jeg kunne have ønsket, men det var alligevel hyggeligt.


Billeder fra de fester og af de par kager jeg har haft lavet vil komme senere.

Ingen kommentarer: