søndag den 2. juni 2013

Kage nr. 50 - Passion-Chokolade kage

Lidt forsinket Maj-kage... Jeg har ikke lige haft tid med projektet og alt hvad der ellers kunne komme i vejen. Jeg kunne have lavet kagen fredag, men da den første skulle spises lørdag virkede det lidt unødigt.

Pynten er ikke det vilde. Jeg har swirl'et lidt rundt i chokoladetoppingen for at give lidt spil, men det er også hvad det blev til.
   Bunden er chokoladekage, i februar bagte jeg to chokoladekager og den ene frøs jeg ned - dette er den kage. Den vi spiste i februar var ret tør efter min mening, så jeg har smurt hvert lagt med sirup, inden jeg skulle bruge dem og det lod til at virke.
   Det gule/hvide lag er et forsøg på passionfrugtsmousse. Opskriften er ikke helt perfekt endnu, men jeg arbejder på sagen. Den smager jo godt den der passionfrugt...

Ingen kommentarer: