torsdag den 30. juni 2011

Sikken én dag...

... og den er ikke slut endnu. Snare tvært imod.


Jeg fik pakket mine cookies - dem der var værd at pakke - igår og nu er det lagt ned i kassen til turen sydpå.
   jeg fik ikke lavet RI'en til flooding tynd nok, så jeg måtte improvisere også mistede jeg helt tålmodigheden med med det hele. Næste gang må blive bedre. Heldigvis er det jo kager, så man kan altid spise beviserne.


I har set blomsterne, her er figuren så. Hvis der er nogen tvivl kan jeg afslører at det skal ligne Snoopy, på danske hedder han vidst Nuser.
   Kagen er bagt så skal jeg bare lave mousse og smørcremen imorgen.


Jeg fik også svunget penslen igår. Jeg kan ikke male billeder, men for mig handler det mere om ord. Helst inspirerede ord. Næste gang skal jeg lave den til mig selv, det var originalt tanken at jeg bare skulle lave én måske to til mig selv. Jeg kan godt lidt at blive mindet om at livet ikke er så slemt, når jeg går og er lidt nede.


Afsløret. Her er hvad jeg havde gemt i kasserne. Mine første fimo ting.  Jeg har været igang med at folde flere kasser for jeg fandt tid til at lave nogle flere igår.


Også sent igår skete det: Der var noget jeg havde glemt! Jeg skulle jo lave en pak bund til kagen. Klokken blev altså over tolv inden jeg gik i seng. Jeg sprang både godnat-bogen og mine ryg øvelser over for jeg var så udmattet.

Ingen kommentarer: