tirsdag den 28. juni 2011

Summer shopping

Sommeren er for alvor kommen! Der ligger endnu engang masser af let påklædte, unge mennsker og steger i deres eget fedt i gårdhaven. Jeg er ikke en af dem. Jeg nøjes med at åbne døren udtil.
   Jeg har længe gået og boblet med ideer til ikke-kage hobby ting. Jeg er lidt over det hele nu, hvor jeg har været ud og købe ind til den sidste store hobby typer, som jeg ikke har materialer til og så lidt nyt til de andre.


Jeg tog min "htx'er" hat på, da jeg kom hjem og brugte mit indbyggede webcam til at tage billedet med. Man føler sig lidt dum, når man står og svinger med sin laptop på den måde! Men! Det var besværet værd, nu kan man da i hver fald se hvad det meste af det forstiller.
   Hvis man nu starter fra venstre: Lak på spray*, fire tuber acrylmaling (hvad, blå, rød, gul)**, seks lærreder, pensler**, en blyant med cupcakes og cupcake viskelæder**, én stor keramisk cubcake til nips ting**, én lille cupcake til pynt**, fire lagkagestykke**, Leaf Green Wilton pasta***, Sort Foodwriter pen***, én pose blomsterståltråd hvid #30 36cm***, 10 cellofan poser*, tre pakker fimo (lavendel, granit, julerød)*, én pose smykkestave med loop*.
   Sikke en masse. Jeg har været hos SpecialKøbmanden efter min ordre ***, jeg skal nemlig bruge ståltråden til en caketopper, tog jeg vejen forbi Frederiksbergcenteret i Søstrene Grene** og der var bare mange ting i kage tema! Det var helt svært at styre sig. Efter Søstrene skulle jeg lige forbi Panduro*, jeg havde brug for nogle poser til mine cookies også ville jeg bare liiiige se på det der fimo noget også kom jeg til at købe lidt. Så nu må det prøves, der er simpelt hen ikke andet for.
   Hov! Den lille fætter her troede den kunne undslippe at blive fotograferet, men den gik ikke! Den er også fra Søstrene Grene.

Nå jeg må heller spring igang, jeg har en masse forskelligt at lave inden weekenden.

Ingen kommentarer: