onsdag den 29. juni 2011

Puha! Det er hårdt at være kreativ, når...

... ens aktivitets kurve først kravler opad efter klokken tretten, men man tvinger sig til at stå op omkring ni eller ti - og tvinge sig selv i seng mellem tolv og et. Det er ganske perfekt når man studere, der er ikke nogen forstyrrende tanker til at distrahere i undervisningen mellem otte og tretten, hvilket gør, at jeg er en dygtig elev.

Jeg har så meget jeg gerne vil og rigtig meget jeg gerne skal. Jeg synes det er svært at få det hele til at lykkes.


Jeg har besluttet at der med smykker skal være noget permanent i mit liv, så jeg forsynede mig i Tiger med værktøj og lidt udstyr. Jeg arvede et pænt lager af de der små perler så der er nok at tage fat i. Jeg købte godt nok maling igår, men jeg skulle faktisk ikke bruge store mænger farve, men mest hvidt. Forklaringen kan jeg forhåbentlig give senere for planen er at jeg skal male i dag.


Jeg er ved at gøre klar til en kage, så igår - da jeg endelig havde fået ståltråd - fik jeg lavet blomsterne og hjerter. Da blomsterne nu er hårde kan jeg komme igang med den store figur. Den skal gerne være færdig  i aften, så den kan blive hård og fast til rejsen.


Jeg foldede liiige et par origami kasser igår inden sengetid. Hvad der er inden i vil jeg vente med at lægge op til senere. Jeg skal nemlig lige regne ud hvordan det gøres bedst muligt.
   Jeg elsker faktisk at tage billeder, jeg mangler bare noget ordenligt udstyr, men hvem ved måske jeg får mulighed for at spare sammen på et tidspunkt.

Tilbage til "arbejdet" der er meget at nå og kun ni timer til sengetid.

Ingen kommentarer: