søndag den 24. marts 2013

Damepåskefrokost forberedelser

Jeg har inviteret et par damer til påskefrokost d. 31-03-13 kl. 1331. Igår og forgårs har jeg lavet indkøbsseddel og kigget tilbud. Idag har jeg så surfet nettet for at finde inspiration til bordpynten.

Jeg elsker at gøre noget ud af hvad-som-helst. Så jeg tror jeg vil inviterer noget mere til middag, nu hvor jeg har fået bordpladsen til det.

Før havde jeg et skrive bord fra IKEAs Expedit serie, nu er bordet kommet på egne ben. Dette skyldes at Morgan ikke kan lide at jeg sidder ved skrivebordet - og derfor er en pest hvis jeg gør det. Jeg kan stadig bruge bordet til kreating, som Morgan ikke skal kunne ødelægge, men skole arbejdet må jeg gøre i sengen fra nu af. Således at jeg kan få bare lidt fred til det.

Jeg har lavet et udsnit af de ting der har inspireret mig, med links, hvis der er nogen der vil se nærmere på det. Jeg regner med at lave DIYs til jer der ikke har tiden til selv at afprøve, hvorledes noget gøres bedst.

Ingen kommentarer: