søndag den 24. marts 2013

DIY - Forårs klip *Billed spam* (UPDATE)

Jeg har rodet i gemmerne og fundet skabeloner fra folkeskolen - den gang man altid klippe-klistrede til højtiderne.

Jeg har ikke lige fået lavet nogle udprintlige skabeloner til jer der ude. Men jeg har taget nogle billeder, som jeg tænkte at I kunne kopier og printe ud. Hvis jeg ikke når at få lavet de før omtalte udprintlige skabeloner.

Jeg har i dag/aftest lavet vintergækker, erantis og tulipan.

Jeg har valgt at klistre mine op i vinduet, som inspiration til foråret om at komme i sving.


 

Karton
Lim
(Nål og tråd)

1:Lav en skabelon i karton

2: Tegn af og klip ud. 1 stængel, 2 blomsterhoveder.

3: Lim hovederne på hver sin side af stænglen - sørg for at de sidder lige på hinanden.

4a: Kom en snor i og hæng på.
4b: Klister op på et vindue/væg.


Jeg har også lavet lidt konfetti til på søndag. Det er lavet med en udstanser. Mens jeg sad og lavede dem kom jeg i tanke om at det lige har været St. Patrick's Day, som jeg heller ikke fik gjort noget ud af i år.

Men det er bare at komme igang med at hjælpe foråret på vej. Her er ihvertfald noget som selv børnene kan være med til - også kan man jo lave en vintergæk til gækkebrevet, hvis man ikke kan finde nogen udenfor.



UPDATE:

Fandt lige dette alternativ:
http://www.radiofyn.dk/paaske/index.php?id=44

Min:
Skabelon

Ingen kommentarer: