mandag den 15. juli 2013

Prinsessefest: Marina's rompopcakes

Dette er første gang jeg har lavet popcakes. Jeg var nødtil at bage en kage til projektet, da jeg ikke lige gemmer alle mine rester. Det hele var på slum, men forholdet mellem delene kommer også helt an på hvor meget romsmag man vil have.
   Jeg smulrede chokoladekagen og blandede den med blødt smør og flormelis. Herefter tilsatte jeg romessensen, denne kunne med sikkerhed være gjort før flormelis og smør. Jeg måtte tilsætte mere og mere flormelis og romessense til konsistensen og smagen var passende.
   Kuglerne blev trillet og sat i køleskabet. Det var ikke mig selv der kom chokolade og pynt på, men det virkede som om at 'dejen' ikke så gerne ville blive på pinden, ihvertfald ikke når den skulle stå op. De fleste makkede dog ret til sidst.

Ingen kommentarer: