lørdag den 22. februar 2014

Nytår 2013-2014 - The party on fire

 Der er gjort klar til velkomstdrink og slikfalder står parat til at blive fyldt med lækkerbiskner.
 Jeg tror at jeg har nævnt at temaet for dette nytårs festmiddag var Føniks. Året der genfødes og alt det der. Så denne fest var der ild i.


Altså det så pænere ud når loftlyset blev slukket.

Og ja, den grønne bryder med det hele, men det var min første og den skulle altså med.
DJ'en i fuldgang med at sætte sit udstyr op. Det var rigtig god lyd må jeg indrømme.
 Der hænger mine konfetti-popper, som virkede rigtig godt. De var til stor glæde for gæsterne kl. 12.

Den smukke hjemmelavede kransekage, som min dejlige nabo stod for - og selvfølgelig med føniksen i toppen.
Årets dessert blev tripplemousse. Den røde er hindbær, den orange passionsfrugt og den gule appelsin. Moussene blev støbt i en stor skål. Den var ikke så køn da jeg vente den ud på fadet, men da den blev skåret i skiver var den rigtig flot. Der var heller ikke meget tilbage, så den må have smagt godt.

Ingen kommentarer: