torsdag den 19. december 2013

Julefred, julefryd og julepakke

Opgaven er endelig afleveret og jeg har kunne kaste mig ud i julebagehyggen. Da opvasken var af vejen fik jeg lave 47 havregrynskugler. Jeg ruller mine i krymmel, da jeg faktisk ikke kan tåle kokos. I år har jeg også kommet romaroma i frem for at bruge vand. Lækre er de, eller de 7 jeg har spist var det ihverfald, mon ikke de sidste 40 er lige så gode.

Efter en lur (jeg har sovet under 5 timer i nat, da online afleveringen ikke virkede, så jeg skulle printe ud og aflevere på RUC in kl. 11, ergo skulle jeg tidligt op) rydde jeg skrivebordet, pakkede den sidste pakkeleges gave ind og hev så alt mit fondant legetøj frem.
Jeg glæder mig til at vise det færdige resultat frem fredag eller lørdag.
Nu mangler jeg bare at bage bunde og lave fyld til fredagens kage samt vancouverkager, vanilje- og kakaosmåkager og for førstegang i mange, mange år pebermyntepastiller! Jeg skal også finde tid til at lave julekonfekt. hvilket jo tager en del tid.

Tidligere på måneden var jeg så heldig at vinde en give away over hos Lene.
Jeg fik i... øh, onsdag formiddag fik jeg pakken. Der skulle være 15 udstikker og jeg er super glad for de 13 der var i pakken og jeg er i kontakte med formina for at finde ud af hvor de to sidste er stukket henad - de er nok forsvundet i juletravlheden. Jeg glæder mig til at bage småkager nu jeg har endnu flere spændende valg!

Nå jeg har den forhåbentlig sidste juleshoppingtur imorgen, så jeg må nok heller komme til køjs. Tænk sig, nu er der kun 5 dage tilbage til juleaften...

Ingen kommentarer: