torsdag den 5. december 2013

Julestue, juledekoration og juleklip

Søndagen før 1. advent var der julestue for beboerne i den boligselskabs afdeling jeg bor.
   Jeg fik lavet min juledekoration med kalenderlys - jeg er rigtig tilfreds med den i år.
Min adventsstage blev også rigtig god synes jeg.
Jeg havde lidt meget gran til overs, så det blev til to dekorationer mere, hvor jeg gav den ene væk og solgte den anden. Desuden fik min nabo også lavet en dekoration, så der var rigeligt med gran, andre grene, kogler (fundet ude i naturen helt gratis), agern (igen gratis), bog (gratis) og mos (gratis!).
 Efter de fem dekorationer var der så liiiige lidt gran til bage, så det blev der lidt pynt ud ad - forhåbentlig er de ikke fløjet væk med Bodil.
Denne skønne kreation blev det også til, min dejlig nabo gik amok med sin limpistol og alle de agern-hatte der var tilbage.

Sidst men ikke mindst blev der 'lidt' kræmmerhuse, et par flettede julehjerter og en lille guirlande.

Dertil kom der selvfølgelig æbleskiver med de andre deltagende.

Ingen kommentarer: