torsdag den 5. december 2013

Julekort 2013

Tiden har bid mig i bagdelen. Jeg har måtte gemme mine julekorts drømme til næste år eller året efter måske ligefrem.

Nogle af kortene kan også ses indefra, hvis der er noget specielt ved den.

Så er her er lidt billedspam til fri inspiration.







Dette sidste kort har jeg ikke sendt. Det var et tilfælde, da jeg havde kommet til at skærer kartonet forkert. Men det motiv der ende på kortet var så også det jeg var gladest for.
   De materialer jeg har brugt er mest af alt fra Panduro. Klæbepude og selve kortet er købt der.
   Alle udklippene er lavet med scrappapir fra Søstrene Grene.
   Klistermærkerne jeg har brugt er flere år gamle og jeg kan ikke huske hvor de er fra.
   Konfetti stjernerne og træerne er fra Søstrene Grene, mens snekrystallerne er nogen jeg har haft i flere år.
   Englen er fra Tiger sidste år.

Ingen kommentarer: