lørdag den 22. februar 2014

Test: Dr. O's Cupcake mix

 Jeg fik denne ind gennem postkassen fra Kagerullen og den kom selvfølgelig ind a døren på et af de stressede tidspunkter mht. studiet.

Jeg fik endelig i torsdags bagt disse cupcakes.

Jeg bagte dem helt som de er, basis formen, for at få en bedre fornemmelse af kvaliteten.

Jeg er så positivt overrasket.
 Der er nok dej til 12 almindelige muffins (hvilket det jo er indtil der kommer pynt på).
 Hvis man vil have dejen til at gå op til kanten af papiret, skal man nok nøjes med de 10.
 Flotte er de altså. Jeg er også overrasket over at papiret stadigvæk er hvidt - om det er kagen eller papirets fortjeneste er fortsat uvidst. Papirformene er fra Søstrene Grene.
 Det er lidt sjovt at kagen buer op i bunden, men den smager rigtig godt og har en dejlig konsistens. Den slap også papiret rigtig godt.

Efter en nat i lukket plastpose er de stadig gode, ikke længere lige så fugtige, men det er at forvente.


Jeg er blevet inspireret til at forbedre min egen standart opskrift på muffins, for disse er superlækre.

Ingen kommentarer: