fredag den 8. september 2017

Tilbage, forhåbentlig for stedse denne gang.

Waw, jeg har været længe væk. Bortset fra at jeg har lagt mine opskrifteter op i bloggen, så de ikke blev væk igen, så har jeg ikke haft noget overskud.

Jeg har været fanget i den onde cirkel der hedder depression. Jeg ved godt at det er et mode begreb, men ikke desto mindre har jeg glæde af at den venter tilbage igen og igen i kortere eller længere perioder. Denne gang spolerede det mine planer om at blive færdig på universitet inden jeg blev 30. Jeg er dog kun gået et par måneder over, men alligevel.

Jeg ser fremtil at få bagelysten igen, den har ikke været meget tilstede de sidste 3 år. Tilgengæld har jeg kastet min kærlighed på karton, papir og farvelade. Det er noget jeg har været forfalden til i godt 2 år, dog er det en interesse jeg også brugte meget tid på i mine barndomsår. Det giver en dejlig ro at arbejde med sine hænder på den måde - og men bliver ikke tyk fordi man ser sig nødsaget til at spise resultatet.

Jeg ser frem til at dele ud af de oplevelser jeg har haft over de sidste par år og få gang i bloggen endnu engang. Jeg har enda tanker om at begynde at lave DIY videoer.

Ingen kommentarer: