mandag den 6. november 2017

Sprunget ud på YouTube

Jeg har længe tænkt på at ville lave DIY videoer til YouTube, men det har været en udfordring at få kamera, tripod, belysning og tid til at gå op i en højere enhed.

Min fantastiske veninde, Selma, har hjulpet mig med at bygge en tripod, så jeg kan monterer min iPad hen over mit skrive bord og med LED lys kabel fra IKEA har jeg også fået lyset på plads. Jeg mangler desværre stadigvæk en ordenlig microfon, men det holder mig ikke længere tilbage.

Jeg elsker at redigere videoer, det er noget jeg har gjort siden min tid på HTX (det er mere end 10 år siden). Så nu kan jeg kombinerer mine kreative lyster med mit behov for computer tid.

Indtil videre er det mest kort videoer jeg optager, men jeg regner med også at lave en del videoer om hjemmelavet pynt og andre fest relaterede ting.

Her er de første 3 videoer. Voice-overen er på engelsk, jeg ville gerne lave den på dansk også, men jeg har endnu ikke fundet ud af hvordan det lader sig gøre med YouTube.






Ingen kommentarer: