mandag den 10. august 2020

Svedige hænder

Kan du holde til varmen? Jeg har det ihvertfald ikke helt nemt.

Jeg er ikke rødhåret, men bliver meget, meget nemt solskoldet. Jeg går derfor ikke ud før kl 16 helst bliver jeg indenfor til 19.

Ikke at jeg får lavet mere af noget som helst indenfor. Jeg har holdt min plan for mine ugenlige YouTube videoer og med kæresten på sin hjemmearbejdsplads-pind er der kommet en rytme for vores hverdag. Men de sidste tre dage har jeg bare haft lyst til at sove hele dagen væk og være vågen om natten.

Jeg er glad for at jeg ikke lavede dette kort i hedebølgen. Jeg ville have dryppet sved på min elefant, det er jeg helt sikker på. Jeg lavede et kort igår og det gik med nød og næppe, men 'Hot Damn!' Papir og svedige hænder går bare ikke særlig godt sammen.


Ingen kommentarer: