lørdag den 30. april 2011

Spring shopping!

Jeg kan godt lide at shoppe, meeeen jeg er ikke helt som de andre piger når det kommer til hvad jeg kan lidt at shoppe... en top ti ville se således ud:

  1: Elektronik (tv-computer-kamera)
  2: DVD'er
  3: Bøger
  4: Kageting
  5: Bræt/kort/brik spil
  6: Prinsesse-ting (Disney)
  7: Hobby artikler (stof, papir og plastik)
  8: Køkkenudstyr
  9: Møbler
10: Nipsting

Jeg ved ikke noget bedre end at komme ind i en butik med elektronik, alt hvad man kunne ønske sig til sin computer, afspiller til tv'et, tv i det hele taget, kameraer både foto og video... Dertil kommer duften når man pakker en helt ny del til computeren ud, det dufter ... ubeskrivelig godt, den lugt slås kun af lugten af helt nye eller meget gamle bøger... Uhmmmm...
   Måske sidder du der og tænker: "Hvad med tøj?! Og Sko?!" Dertil må jeg indrømme at jeg da godt kan gå ud og kigge på tøj, men det gør mig ikke glad, mest fordi jeg kan aldrig rigtig lide moden, jeg kan heller ikke passe den - dertil er mit brystmål, mit taljemål og min sko størrelse alt få store.

I dag var det jo et dejlig vejr, så jeg tog bussen indtil Vesterbro st. og gik til SpecialKøbmandens nye butik på Frederiksberg. Butikken har desværre ikke så stort udvalg som den på Østerbro havde, men det går nok, spørgsmål er om jeg gider gå den der kilometer fra Vesterbro og til butikken ret ofte? Man skal jo også tilbage igen.
   Nå, tilbage ved Vesterbro st. gik turen i den modsatte retning til Fantask, jeg er nemlig lidt af en bognørd. Her afslører jeg nok også mig selv for alvor, for jeg fik endelige indkøbt "The Immortals" serien til min samling, så nu mangler jeg kun fire bøger i Tortall-universet og ni bøger i Cirklen på engelsk, så er samlingen komplet - Fantask har så bare ikke de 11 af de bøger jeg mangler... Typisk!
   Der var en sidste ting jeg var taget afsted for at finde og den opdagede jeg i FætterBR : PollyPocket har den perfekte størrelse! Jeg skal lave en prinsesseborgskage til min kusines fødselsdag, så jeg synes også der skal være en prinsesse :) Bare en lille en altså. Jeg var så heldig at en anden kunde (sikkert en noget mindre en end jeg) havde åbnet pakken på en af de der overraskelses Polly'er og hende der var i pakken passede perfekt til formålet.
   Skulle lige i Netto på vej hjem og der fandt jeg så liiiige to DVD'er jeg manglede, lidt heldig kan man jo være :D



Så fra toppen: Tamora Pierce: The Immortals 1-3-4-2 (fik lagt dem forkert op), Asterix og Britterne Crank, Patricia Brigg: Hunting Ground, Lilla farvepasta, rød farvepulver, lys guld farveglimmerpulver, 14 runde udstikker, 3 firkantede udstikker, PollyPocket.

Det var en hyggelig tur, men da jeg har gået over tre kilometer er mine fødder ret gale på mig nu, jeg har heller ikke gået i sandaler siden sidste sommer. Nu jeg vil tage et glas kold cola og nyde de der glædes-stoffer jeg har sluppet ud i min organisme fordi jeg har brugt en masse penge og det uden at smadre mit budget ;)

God weekend!

Ingen kommentarer: