onsdag den 9. oktober 2013

Halloween: Små skræmmende godbidder

Jeg er  så småt i gang med de indledende øvelser til halloween. Små kager kan heldigvis godt laves i forvejen, så jeg har været i gang med yndlings småkage opskriften.
For at få lidt forskellig smag har jeg, i den orange skål vanilje udgaven, i den blå kakao udgaven og i den grønne lakrids.

I kakao udgaven er vaniljen udskiftet med 2 spsk (jeg startede med én, men det var ikke nok) kakaopulver og masser af sort pastafarve.
I lakrids udgaven er vaniljen udskiftet med 3 spsk lakridspulver, men det bør nok kun være 1,5 spsk - de er lidt stærke.
Jeg har kommet perlesukker på vanilje spøgelserne, mens de to andre ikke får nogen pynt før senere.
Og slut resultatet, jeg må nok lave flere flagermus, de er nemlig ret gode og der blev ikke så mange af dem - efter mine standarter altså.

Deltager antallet er oppe på 14, så det begynder at ligne noget.

Ingen kommentarer: