tirsdag den 11. oktober 2011

Pakke tid!

Ja, det er nu noget tid siden jeg fik denne pakke hjem, men jeg syntes det ville være på sin plads at vise pakken før produkterne af råmaterialerne.

Jeg har bestilt varene her fra Holland. Jeg er ganske glad for firmaet dernede, jeg fik endnu en pakke i sidste uge, men det var bare noget fondant og en halv barbie til weekendens projekt, så der er ikke nogen billeder.
   Når jeg nu har understreget at jeg er glad for firmaet er det beklagelig, at jeg ikke længere vil bruge det. Forvirret? Tre bogstaver: GLS!
   Denne historie kommer lidt over to pakker, men resultatet er en meget, meget gal Zenne.
   Ved den første pakke opdagede jeg tilfældigt at pakken havde været "forsøgt leveret" dagen før. Jeg ringer ind og under mig om at jeg ikke har fået besked om at de havde været med min pakke. Damen er venlig nok og der kommer en med min pakke dagen efter.
   Da denne pakke om som del af en stime af pakker jeg havde bestilt i udlandet via forskellige firmaer, havde jeg lavet en seddel til fragtmændene om at to af mine naboer gerne ville tage imod pakkerne. De var ligesom jeg selv hjemme, da den første pakke blev "forsøgt leveret". Da jeg får min pakke i god behold tænker jeg ikke nærmere over dette.
   Jeg bestiller så min anden pakke, som jeg spænd følger vis gls' hjemmeside. Jeg kan se at pakken er på vej en onsdag morgen og venter derfor så længe jeg kan inden jeg går til et møde på uni. Da jeg går banker jeg på hos naboen og spørger om hun vil tage imod pakken, når den kommer for jeg er jo ikke hjemme. den før omtalte seddel sidder altså i vinduet når jeg går; 13:22.
   Jeg ankommer til mit møde og åbner min laptop. Da den går på nettet opdatere den gls-siden, som jeg havde checket inden jeg gik hjemme fra. Nu står der så at pakken her været "forsøgt leveret" kl 12:09 og 13:09...... Det er her mit temperament koger helt over. Jeg forlader mødet og tager en meget ophisset samtale med tre mennesker i gls' så kaldte kundeservice. Jeg hisser mig ellers aldrig op overfor servicerende sjæle, men når jeg ringer ind med en klage over en chauffør der lyve, vil jeg ikke have smidt i ansigtet, at "det er jo ikke til at vide hvem der har ret". Jeg lyver aldrig (ja, det kan godt lade sig gøre!) og jeg bliver meget hissig, hvis nogen påstår at jeg gør det.
   Ergo, vil jeg ikke benytte mig af den lækre hollandsk shop før jeg får et alternativ til gls.

Nok om mit hysteriske udbrud. Mere om pakken!

Pakken var rigtig lækkert pakket, der var sørget for at ingen ting kom til skade, noget der virkelig giver +'er i min bog.
   Jeg havde bestilt nogle materialer, nogle mere praktiske ting og en lille smule legetøj.
   Jeg er blevet rigtig glad for for-farvet fondant. Det giver en masse tid også smager de mærker jeg har prøvet meget bedre end Wilton! Til gengæld er det meget blødt, det er godt til at dække kagerne med, men ikke super godt at lave figurer med.

Jeg blev meget positivt overrasket over sølv-sprayen, jeg har ikke kunne afprøve perle-sprayen endnu, men jeg håber den er lige så anvendelige som sølv'et.

Fadene har allerede været i brug flere gange og de var alle pengene værd, selvom de ikke er så gode at have stående på køleskabsplader af plastdækkede metalpinde.

Ingen kommentarer: