torsdag den 27. oktober 2011

Anmeldelse: Dr. O's Vaniljemousse



Jeg var skuffet. Jeg havde håbet at vanilje udgaven lå tættere op af chokoladen end jordbæren, snyt igen. Duften var ikke videre gennemtrængende.
   Jeg antager at hvis jeg havde brugt moussen ville den havde haft de samme konsistensfordel og -ulemper.. Men efter en nat i køleskabet har moussen fået en lidt gummeagtig overflade, der ikke er særlig lækker at spise.
   Smagen havde ikke meget med vanilje at gøre. Det smagte virkelig kunstigt.
Mængden var den samme som de to andre, altså til 12 cupcakes og lidt til.

Duft
Konsistens
*** 
Smag
Mængde
****

Jeg tror kun jeg vil købe chokolademoussen i fremtiden, de to andre er ikke tiden eller pengene værd.



* Nej, nej, nej...
** Lidt dårlig oplevelse
*** Ikke god, ikke dårlig.
**** Rigtig god oplevelse
***** ....No words... ...Mind blowing...

Ingen kommentarer: