lørdag den 15. oktober 2011

Kage nr. 30 - Malou's Prinsessekage

Endelig! Også som den 30. kage!

Jeg har endelig prøvet at lave en prinsessekage! En af mine barndomsvenner har fået en lille pige (ja, for et par år siden altså) og han tilbød glædeligt at jeg kunne lave prinsessekage til hendes fødselsdag, nu jeg kun har brødre, fætre og en kusine, der først har fødselsdag til Maj.
   Farven var lyserød og Barbie skulle være blond.  Ellers stod alt mig frit for.
   Det var ren tilfældighed at Barbie her kom i en kjole med samme farvetema, som Askepots først kjole.
   Jeg ville helst holde kjolen enkelt og elegant. Jeg synes hurtigt der kommer alt for meget pynt på.
   Jeg vil også lige - lidt stolt - nævne at jeg selv har lavet tiaraen, som Malou fik lov at beholde. Jeg havde ellers søgt med lys og lygt efter en wannabe-Barbie, men det var ikke til at opdrive til en billig penge. Det ville ellers have været optimalt, hvis Malou kunne beholde Barbie.
   Nu ligger benløse-Barbie i en plastik kasse og venter på sin næste optræden.


Prinsessen blev lavet færdig i mit lille hjem. Hvorefter dukken blev pakket ind og kom i en plastkasse. Kjole blev pakket ind med plastikskål suret fast med film og pakket ind i et tæppe. Og så tog vi ellers en lille togtur på to timer og tredive minutter. Vi ankom i god behold lige i tide til fødselsdagsfesten.

Ingen kommentarer: