torsdag den 8. august 2013

Sommer dovenskab

Der mangler stadigvæk nogle opskrifter fra Prinsesefesten: karmeliserede popcorn, jello, marengsbunde, sukkerbrødsbunde, hindbær mousse, passionsfrugt mousse, bolcher.... noget jeg har glemt? Sikkert.
   Det hele skyldes dovenskab. Hvem gider sidde med en varm laptop på skødet, når luften er over 19 grader.


Min squash har bragt frugt. De er så fine og gule!



Den første blev del af en dejlig lasagne.
Man kan faktisk se squashstykkerne, der stadigvæk er gule.



Udeover at vande min squash har jeg hygge mig med lydbøger. Det blev til 10, det vi fans kalder Cirklen (Magiens Cirkle, Cirklen Åbnes, Cirklen Gendannes, Cirklens Lærlinge).
Nu ligger der en stak studierelevante bøger og venter på mig, så jeg kan blive klar til studie start.

Ingen kommentarer: