tirsdag den 20. august 2013

Udfordringer og inspiration

Det sker at man bliver idé forladt. Jeg har lovet mig selv at bage mere dette år end sidste år, men jeg gider ikke bare bage for at bage.
   Jeg er altid glad når familie og venner kommer og beder om hjælp. Det er for det meste fødselsdag folk vil have hjælp med. Det at få en opgave, med et specifikt tema eller ligende, er udfordrende og spændende. Men det er ikke noget der sker for mig hver eller hveranden måned. Så resten af tiden er det op til mig selv at finde på noget - og det er også mig der skal holde mig i ørerne så der sker noget.
   Jeg har ledt efter nogen derude, der udfordre sig selv og andre indenfor 'kager'? Jeg tænker noget ala, her er et billed, et ord, en genre, en film eller ligende også er der fri leg. Kender du nogen???

Ingen kommentarer: