fredag den 9. august 2013

DIY - Sy en skjorte om til 'middelalderlig undertrøje'


Jeg skal til en Lord of The Ring inspireret fest i denne måned, så der var grund til at være kreativ.

Ud af en stor (i forhold til mig stor) hvid skjort, jeg har indkøbt i en genbrugsforretning vil jeg lave en lags undertrøje inspireret af dette flotte kostume:
kilde


Det er et virkelig flot kostume, men jeg har hverken tiden, midlerne, evnerne eller figuren til et sådan kostume. Jeg har derfor blandet ting jeg har med ting jeg kan lave.

Jeg har lavet en lille guide, hvis der nu var nogen der ville være hobbit eller noget andet spændende til Halloween eller et andet hyggeligt event.

Der er jo også en hyggelig lille hobbit-film på vej, man kunne udklæde sig til.


Det endelig resultat er til mit ønske. Jeg har et gammelt, hvidt skørt jeg kan tage på inden under den sorte kjole - så ligner det at jeg har en fuld hvid kjole på under den sorte. Der er selvfølgelig også en kappe, men den har jeg lavet for år tilbage - men det er heldigvis ikke noget man kan gro ud af, den slæber bare mindre henover jorden.

Ingen kommentarer: