torsdag den 22. august 2013

Kage nr. 51 - 'The Lord of The Rings' cupcake

Så er lysten tilbage! Efter prinsessekage orgiet er min lyst til at skabe flotte kager tilbage.

Kagen er det jeg kalder 'basic' almindelige vanilje kage med hakket chokolade i.
   Dertil kommer 'Marshmallow Frosting' som jeg har forsøgt at lave tilbage i 2011. Frostingen er stadig frisk, men jeg tror den er blevet som den skal denne gang. Jeg burde nok have pisket lidt længere, men jeg synes frostingen står flot

Jeg har lavet små blade i fondant, der skal ligne de brocher heltene i filmene får i gave. Mine er ikke tegnet med sølv i kanten. Det var planen at jeg ville lave dem med den fine kant, men jeg havde ikke lige noget alkohol i huset, så det blev bare til et dust af sølv.

Lækker, lækker ser det ud - synes jeg.



Ingen kommentarer: