fredag den 27. september 2013

Jeg tager nu officelt hul på Halloween


Halloween er ikke en dansk opfindelse, men blind høne kan også finde korn. Jeg er før blevet spurgt hvor jeg kan lide halloween. Jeg elsker generelt traditioner og en der fejre det skræmmende og mystiske. Der er nogen der er af den opfattelse at halloween er en undskyldning for at lave en udklædningsfest, og ja, det er det også. Men hvor det dansk modstykke fastelavn er en mere uspecificeret udgave. Til fastelavn kan du være hvad som helst (det gør børnene også i USA det jeg ved af) mens man til halloween kan give den gas med teaterblodet og de mere ulækre ting.
I år kaster jeg mig ud i at holde en halloween fest for alle mine venner, der også elsker at klæde sig ud og holder af halloween og selvfølgelig kager!

Over den næste måned (til halvanden) vil jeg dele ud af mine opdagelser, inspirationerskilder og egne eksperimenter.

Ingen kommentarer: