tirsdag den 3. september 2013

Indbydelser: Snefnug


Når nu jeg havde lavet indbydelserne til nytår havde jeg lidt svært ved at stoppe mit kreative dyr. Jeg har lavet koncept tegninger til julekort og indbydelser til Mortensaften, hvilket jo ikke ligefrem var nødvendigt. Jeg skrev derfor ud på Facebook og en veninde skrev tilbage at jeg da bare kunne lave indbydelser til hendes forstående barnedåb-bryllup-fødselsdags fest - det skulle hun jo ikke sige to gange.

Hun sagde snefnug og lyseblå og derudfra tegnede jeg en 12-13 ideer, som vi så arbejde udfra.

Min veninde var med til at vælge kartonet, det vil sige at jeg sendte hende links til Panduro, hvor jeg har købt materialerne. Her blev jeg først lige bekymret, der stod 3-6 dages levering, da jeg nåede enden af min ordre. Jeg bestilte torsdag aften/nat og pakken var fremme mandag eftermiddag.
Da den lille endnu ikke er kommet til verden er selve teksten ikke klar endnu, men den skriver de selv ud og limer ind på den midterst side. Dertil kommer der et billed af den lille familie, der skal side først når man åbner kortet også kommer informationerne på den efterfølgende side.
Snefnugget på forsiden er håndskået, mens de små indeni er udstanset. 36 store og 180 små - til kortene.
Jeg har gent alle hjerterne fra midten af snefnuggene og har lavet tilsvarende 36 i blå og udstanset en masse snefnug i begge farvet, som de skal bruge til bordkortene. Materialerne ankom som før nævnt mandag eftermiddag, jeg havde det hele pakket og klar søndag aften.
Jeg må tilstå at jeg har ondt i tommel og pegefinger på begge hænder, men det var noget at lave den sidste uge inden studie start.

Ingen kommentarer: