søndag den 22. september 2013

Kage nr. 52 - OREO minicupcakes

Åh, det er så rart at have genfundet bagelysten. Jeg har set Kage Kampen (og Bagedysten) de sidste to uger. Jeg gør det mere for at få inspiration og få nye tips end for selve konkurrencen. Jeg har derfor afprøvet et trick fra første afsnit, som André delte med seerne. Hvordan man laver to-farvet frosting på cupcakes.

Der har været OREOs på tilbud i SuperBrugsen i denne uge og til onsdag i Fakta (hvis der skal fyldes op på lageret). Så jeg tænkte, at jeg ville prøve om OREOs var noget for mig. Desværre er det ikke for mig, men mange jeg kender er vilde med dem, så jeg lavede 'et par' minicupcakes til et sammenskudsgilde fredag aften. Jeg skal nok dele opskriften og mine erfaringer med OREOen i et senere indlæg. Indtil videre må I bare nyde billederne.

Ingen kommentarer: