søndag den 15. september 2013

Party favors = Skrub hjem gaver??


Jeg går sådan og glæder mig til halloween. Det har jeg faktisk gjort hele sommeren. Der vil igen blive noget festivitas. I mellem tiden søger jeg ideer til alt muligt pynt, mad, kostumer og hvad man ellers kunne tænkes at få brug for.

Jeg ved at party favors ikke er extremt udbredt i Danmark. Jeg har selv modtaget én enkelt i min leve tid - og jeg havde ikke været med til festen, der forgik i Syrien, hvor min tante er fra. Men hun var så sød at give mig en af disse party favors, da jeg besøgte hende efter brylluppet.

Jeg ser en del blogs med festtemaer. Jeg er blevet helt vild med deres speciallavede chokolade barer og jeg tænkte at det måtte jeg kunne gøre selv. I 'staterne' bruger de en stor plade chokolade, men jeg har bare brugt mindre stykker.

Der kommer selvfølgelig en DIY, så snart jeg har fået lavet den. I mellem tiden kunne man nyde synet af mine fine pynte græskar. Eller de andre designs jeg har leget med.

Julen ligger mig også på sinde for tiden, jeg har allerede været på biblioteket for at hente bøger, der kan inspirer og hjælpe mig med mine vilde julekorts planer.

Ingen kommentarer: