søndag den 22. september 2013

Indlæg 200! Opskrift: OREO cupcakes

Wuhu, 200 indlæg og flere på vej. 

Her er den så som lovet; min improviserede OREO cupcakes
Jeg ved endnu ikke, hvordan opskrifter arter sig som almindelig cupcakes, men jeg vil updatere opskriften, når jeg ved noget mere.

Mini: ca. 54 stk
Pisk:
25 g smør
175g sukker
Tilsæt:
2 æg - ét af gangen
Tilsæt:
175 g mel
1½ tsk bagepulver
2 tsk vanilje pulver el. vaniljestang
1½ dl mælk

Tilsæt:
6 pulveriserede OREOs  (brug en minihakker)

evt. 14 OREOs i kvarte til at komme i hver cupcakes.

Bages 10-11 min v/ 200°C (forsigtig, dejen bliver hurtigt tør)

Jeg har toppet disse med smørcreme: 250g smør, flormelis, vaniljepulver, 4 halve (+ fyld) pulveriserede OREOs. De overskydende OREO kiks har jeg brugt til pynt.

Ingen kommentarer: