lørdag den 18. juni 2011

Anmeldelse: Dr. O's Jordbærmousse


Hvis man kan lide billig jordbæryoghurt vil man kunne lide duften af denne mousse. Jeg tvivler på at den ved hvordan rigtige jordbær bør dufte.
   Da jeg havde rørt moussen var den efter min mening meget blød, men den kunne da holde formen, da jeg sprøjtede den ud. Efter den har været lidt i køleskabet blev det helt perfekt. Men efter en nat i køleskabet har moussen fået en lidt gummeagtig overflade, der ikke er særlig lækker at spise.
   Lige som duften smager moussen af billig jordbæryoghurt. Kunstigt og hvis man kan lide yoghurt er det sikkert også udemærket - men jeg bryder mig ikke om yoghurt.
   Der var nok mousse til at dækker 12 muffins og fylde tre hvide plastik krus halvt med mousse.


Duft
 **  
Konsistens
*** 
Smag
 ** 
Mængde
****


Jeg har ingen planer om at købe jordbær udgaven af Dr. O's KageMousse serien, men man kan jo håbe at de to andre er bedre.


*         Nej, nej, nej...
**       Lidt dårlig oplevelse
***     Ikke god, ikke dårlig.
****   Rigtig god oplevelse
***** ....No words... ...Mind blowing...

Ingen kommentarer: