fredag den 24. juni 2011

Fornyelse



Jeg har fornyet mig.
Jeg har fået opdateret mit design her på "Zennes Univers" og fået lavet mig en engelsk kage, cupcake og cookie blog: Sugar Iced Heart
   Dette vil nok stadig være denne blog jeg bruger mest, da det jo er en blog til alt muligt. Men jeg har da fået lagt links op til mine andre blogs, hvis der nu er nogen der bare gerne vil se billeder af kager og ikke af alt muligt andet.

Jeg har - endelig - fået lavet en inspirations liste. "28 gode blogs" ja, jeg fandt kun 28 værdige blogs på min liste (jo, jeg har siddet i dag og kigget den alle sammen igennem).

Med alt det jeg gerne vil have plads til har det tage nogle timer at få det helt som jeg vil have det. Det skal være til at overskue med vægt på det der er vigtigt - nemlig bloggen. Jeg synes selv at jeg er sluppet nogenlunde fra projektet.

Jeg må heller se at få spammet "Sugar Iced Heart" med billeder.

*Note: Kl. 21:01 - Så nu tror jeg at jeg er færdig med ombygningen. Håber jeg...

Ingen kommentarer: