lørdag den 25. juni 2011

"Pirats" og blomster



I går aftest fik jeg den glimrende idé at sætte et par film på og lave nogle flere blomster. Det blev til "Pirats of the Carribean", de to første altså, jeg ville gemme tre'eren til idag, men jeg blev opslugt af alt muligt andet og nåede det ikke. Men nu har jeg da 69* lilla, 69* lyseblå, 70 gule, 70 lyserøde, 70 hvide, 70 røde, 50 blå og 30 orange. Nu er mit problem bare at jeg ikke har flere af de seks små bøtter. Jeg fik også lavet lidt mere krymmel også nogle lyserøde blomster, som jeg skal bruge i næste uge.
   Jeg skrev igår at jeg ville fortælle hvordan jeg laver de små runde krymmelstykker, men jeg vil ikke byde nogen den nuværende billedkvalitet i en "Således/How to"-ting, så den må altså vente til jeg får min telefon igen.

*Jeg fik ødelagt én enkelt

Ingen kommentarer: