fredag den 28. december 2012

DIY - Tiara


Tiara til dig eller din prinsesse!

Det skal du bruge:

Karton eller Mosskum og filt
Hobbylim

Pynt: Perler, sten, fjer, glimmer...

1: Lav en skarpelon. Du kan lave den selv eller bruge en af disse fra spoonfulBelle'sTiana's eller Aurora's. Jeg har ladet mig inspirer af Belle's.
- Husk! Hvis din tiara er til en voksen skal det være større i omkredsen. Jeg har klippet én lang strimmel, der passer så den kan limes sammen med forsiden, ligesom på billedet.
- Men! Vent med at lime tiaraen sammen til du har pyntet den.

Når du har grundformen kan du så tilsætte alt hvad hjertet lyster af pynt.

Jeg har tilsat min lidt farve ved at lime farvet filt fast og bag efter har jeg klippet et par blade af mosskummet.
Sådan så det ud til sidst, nu er den klar til nytårsfesten.

Uh! Jeg glæder mig helt vildt!

Ingen kommentarer: