torsdag den 27. december 2012

Nytårs pynt - sent ud på natten

Her har I så et billed af de banner jeg talte om igår, de er endnu ikke sat på snor/bånd. Men nu var klokken også over tolv før julepynten var væk også skulle jeg lige lave indkøbsliste/budget til nytår, da vi nu skal være 10 og ikke 9 som jeg troede inden julen.
   Det går alt sammen, men jeg har altså af denne årsag ikke noget alverden.
   Her er kassen med pynte sager (jeg ved godt der er noget lyserød der stikker i øjnene, det en gammel guirlande fra andre år).
    Jeg mangler stadig de store servietter. Jeg har endnu ikke fundet nogen jeg bryder mig om i passenden farver. Det er også lige fedt da jeg ikke kan finde udad hvilken foldning skal skal anbringe den i.

Jeg kan jo af mangel på andet afsløre menuen:

Rejecocktail - en klassiker

Fondue m/ bagte kartofler - en hyggelig måde at få tiden til at gå ved madbordet + jeg slipper for at lave sovs.

Vandbakkelser m. kagecreme & Browniebund m. Limemousse og gele samt frisk frugt i grønne farver.

Jeg planlægger desuden at have en pakkeleg i baghånden, da vi ikke alle sammen kender hinanden.

Ingen kommentarer: