mandag den 10. december 2012

Pynt alle vegne

Jeg gik jo for to uger siden igang med at pynt op. Jeg har da også været færdig længe, men da jeg har ret travlt med arbejde og projekt, ja og julen, så kommer billedet lidt sent.

Jeg holder mig noget af en Disney stemning i år. Jeg har fået min mors udskæringer af Minnie og Mickey med nisserhuer. Jeg har også arvet en masse af min mors gamle perleting. Jeg har altid været super glad ved de to nisseskeer, der nu hænger og pynter på mit køleskab.

Jeg har også føjet en flot julekugle til samling, der har Minnie og Mickey der pynter juletræ. Af min super søde nabo har jeg fået Tiana som juleophæng. Jeg er ovenud lykkelig og skal på fredag ind i DisneyStore og se om jeg har råd til hele prinsesse flokken.
Her er så den færdig juledekoration. Jeg troede ellers at den ville være en naturtro dekoration, men sådan som det har sneet så voldsomt de sidste mange dage, må jeg sande, at den slet ikke ligner det der ligger udenfor mit vindue.


Jeg vil ønske  Glædelig Jul  jeg skal bestræbe mig på at updater med alt det jeg laver i julen af kreative ting.

Ingen kommentarer: