tirsdag den 25. december 2012

Glædelig bagjul.... Nu skal der gøres klar til årets sidste og største fest!

Julen er en særlig tid, for mig er den muligvis kun overgået af nytåret.

Jeg har surfet og surfet på nettet for at finde inspiration til nytårspynten og udvalgt har været horribelt!

Min planlægning starter allerede i august/septemper, hvor jeg begynder at surfe efter færdiglavet pynt ala noget jeg har set til et arrangement på min arbejdsplads. Det lykkedes ikke helt som jeg havde håbet. Derfor besluttede jeg mig for at det kunne jeg lave bedre og billigere selv! Såedes startede jeg mine indkøb til pynt tilbage i september. Det var også i septemper at jeg valgte tema farven, der i år er grøn, helst lysegrøn i en metallisk farve, men anden grøn kan også gå.

I julen løb jeg på hjemmesiden: Spoonful, dette er en side lavet af Disney, jeg kom der egentlig for at se på julepynt jeg selv kunne printe ud, men faldt over nytårs tingene ganske hurtigt. Jeg har allerede printet, klippet og klistret Disco-Mickey, jeg bør dog pointere at 2013 er lavet forkert, men det kan ordnes forholdsvis let med et billedredigerings program (selv med paint).
   Jeg har også allerede printet og klippet Mickey&Minnie-banner.
   Det sidste banner jeg er rigtig, rigtig glad ved, da jeg har kunne tilpasse farven til mit tema, desværre har jeg ikke kunne finde den igen på siden, hvilket jeg er ret ked af, da jeg gerne ville dele den med jer, der måske ikke lige er de store Disney fans.
   Jeg vil bestræbe mig på at dele en ny slags pynt hverdag henover de kommende dage, hvis nu der var nogen der sad og mangle noget billigt pynt - eller bare gerne vil gøre det selv selv.
   Her er ihvertfald det første tip, hvis man kan lide Disney, hent disse printables og få dem printet, klippet, klistret og trukket på snor.
    Jeg er blevet ret glad ved tanken om banner med skriftlige beskeder, jeg vil da også lave et selv, når jeg kommer hjem og igang. Banneret er helt klart noget jeg vil tage til mig nu og i fremtiden.

Imorgen bliver indlægget måske lidt sent på den, da jeg skal til julefrokost og gerne hjem til mig selv igen. Men jeg skal gøre mit ypperst.

Ingen kommentarer: