fredag den 28. december 2012

DIY - Hængepynt

Nu har jeg fået gang i pynten! Her kommer min første DIY!

Det skal du bruge:

Ståltråd
ca. 200 meter gavebånd (alt efter længden)

1: Lav en ring af ståltråd. Jeg har brugt 3 ringe der er sat sammen med ståltråd, der er snoet om ringene flere steder.

2: Afmål en længde af gavebånd, jeg har lavet min på slum. Jeg har målt båndet af fra den ene udstrakte arm til den anden.

3: Bind båndet på ståltrådsringen.

4: Gentag 2 & 3 igen og igen. Indtil ringen er fyldt.

5: Klip fire korte stykker bånd til ophæng. Bind båndene kl. 12, 3, 6 og 9 på cirklen. Bind båndene sammen, så ringen hænger som du synes.

6: Hæng op

evt. 7: Klip til i længden.
Vælg metalisk gavebånd og se lyset danse.

Jeg har brugt: 14,- og lidt over én time.


Pynten kan selvfølgelig bruges til alle slags fester.


Imorgen vil jeg forsøge om det kan lade sig gøre med tape frem for at binde båndet, da det tager ret længe.

Ingen kommentarer: