mandag den 30. maj 2011

Kage nr. 17 - Vaniljecupcakes


Juhu! Jeg har endelig fået indkøbt en muffinsplade, indtil nu har jeg brugt min HTX-lære "Hvis du ikke har det rigtige så fusk!" Og så længe det virker er det jo også fint, men det var svært at få den rigtige hældning på siderne af mine muffins med min alternative metode - til gengæld kunne jeg 25 almindelige muffins på én gang.

Men nu jeg havde fået købt formen, skulle den jo prøves... Eller var det omvent? Nå ja, to behov én løsning. Jeg så de her muffins fra Frk Cupcake og tænkte at det der med at putte fudge i muffins var en sjov idé, meeen ikke i bananmuffins, ikke til mig ihvertfald. Så jeg forsøgte mig med vaniljemuffins, noget jeg ikke har prøvet før. Opskriften er tilpasset fra en drømmekage og kagen blev ret lækker.

Jeg kastede lige lidt kogende vand i en skål med flormelis og lidt ibenholtfarvepasta - hvorefter det fik en tur med krymmel.


Jeg var dog lidt skuffet, den den fudge var sunket ned i bunden og blevet ret så karamel agtig og hård, så det gider jeg ikke igen. Men måske man skulle prøve med skumfiduser...

Ingen kommentarer: