tirsdag den 3. maj 2011

Så heldig er jeg...

Man går og tror at man lige var heldig, men! Det var bare ikke sådan livet fungere. Jeg skal snart trylle et kageslot i lyserødt og guld, så det var jo noget få godt at SuperBest var så betænksomme at have krymmel på tilbud i denne uge. Som nybegynder har jeg ikke meget af den slags endnu så jeg greb chancen - nu jeg alligevel var ude i regnen!



   Min lokal SuperBest har FIRE forskellige glas krymmel fra Dr.O .......... Jeg er chokkeret. De har tre meter med SM krudderier, men krymmel er åbentbart ikke noget de ønsker at sælge. Skuffet det er hvad jeg er, jeg fik godt nok sølvkugler til min egen fødselsdags kage, men hvad nu med min kusines fine slot? Det lyserøde er dækket ind, men jeg må nok en tur rundt i alle SuperBest'erne hjemme på min sydhavsø. Tsk!

Ingen kommentarer: