torsdag den 19. maj 2011

Ups...

Her i eftermiddag var jeg ude og køb ind til lørdagens fødselsdags spektakel og så sneg der sig liiige et par ekstra ting med hjem.


Endelig fik jeg fingre i de før omtalte guldkugler også blev det også til blåtglimmer (den har jeg ellers allerede én af, men man kan vel ikke få for meget glimmer)
   I Fakta havde de en masse forskellige slags gavepapir, så det måtte jeg jo have lidt med hjem af. Hvis du ikke har gættet det bruger jeg det til at betrække pap, så det ser mere indbydende ud.
   I Netto fandt jeg en masse muffinsforme. Der var også en del med studenterhuer, men der var årstal på, så de kan kun bruges i år. Jeg fandt nogen med fødselsdags tema og nogle med stjerne på.

Nå, mon ikke jeg skulle få lavet det der kagepap inden jeg går til køjs. Godnat derude.

Ingen kommentarer: