fredag den 20. maj 2011

Sæson finale

Ja, så nåede man så vidt. I denne uge afsluttede NCIS, Hellcats, Criminal Minds og Bones deres henholdvis 8., 1., 6. og 6. sæson - og der var gode afslutninger alle som én.
   NCIS lægger op til endnu en spændende sæson samtidig med at denne sæson rundes smukt af. At der kommer en 9. sæson er helt sikkert, da serien er en af de hotteste i de forenede stater.
   Hellcats er en ny serie og jeg vil sige at den har en åbenslutning, der er nogen åbne spørgsmål, men samtidig lukker den nok af til at kunne stå alene, hvis den ikke bliver fornyet.
   Criminal Minds lægger på til forandringer, jeg kan ikke forstille mig andet end at den fortsætter til efteråret. Jeg kan frygte at der bliver et større udskift af skuespiller, hvilket ikke huer mig.
   Bones lukkede med en suprise, det bliver interessant at se hvordan serien ændre sig, hvis den fortsætter til efteråret.

Glee's 2. sæson slutter jo i næste uge, så ved man at sommeren er på vej. Men True Blood nærmer sig heldigvis. Der er altid noget nyt at se i tv'et.

Ingen kommentarer: