onsdag den 24. april 2013

Anmeldelse: Dejskaber

Min dejskaber er ved at stå af. Den har ellers været en trofast ven i mit køkken.

Jeg har været på udkig efter en afløser et stykke tid. De fleste jeg er støt på er for hårde, ubøjelige, hvilket ikke passer mig.

Jeg så en ny udgave af dejskaber på IKEA's hjemmeside og har kigget efter dem siden. Jeg fandt den i sidste uge. De fås i 3 farve kombinationer og koster den svimlende sum af 8,-

Jeg har nu endelig fået afprøvet den ene. Det var en drøm at skrabe skålene. De var næsten rene nok til at sætte tilbage i skabet.

Det var alle de 16,- værd at erhverve disse to nye venner.


Effektivitet
**** 
-------
Greb
**** 
-------
Pris
****
-------
Vudering
****
-------



*         Nej, nej, nej...
**       Lidt dårlig oplevelse
***     Ikke god, ikke dårlig.
****   Rigtig god oplevelse
***** ....No words... ...Mind blowing...

Ingen kommentarer: