tirsdag den 16. april 2013

Kage... Ja, det er faktisk ikke min, men jeg har været praktisk gris på projektet....

Det var blevet 10 året for det aller første Dennistræf - selvom det kun er Træf XIX (19). Idag kalder vi det Tellerup Træf fordi der er kommet nye fans til.

Dennis Jürgensen's fanklub (DJ) var Tellerups første, så det er selvfølgelig den nederst og største kage. Realms of Fantasy (RoF) er en klub der dækker over serier som DragonLance, Death Gate og David Eddings bøger.
Den sidste klub (og den vigtigest) er Tamora Pierce's fanklubben (TP).

Ide-indehaveren havde valgt at komme TP på toppen fordi logoet ville tage sig bedst ud der, samt at der så ikke skulle være for meget sort fondant - da alt fondanten skulle håndfarves. Jeg er stadig sort ved en af mine neglerødder.

Jeg har nu smittet ide-indehaveren med min farve-spray glæde. Det gjorde nemlig skjoldet utrolig flot og nemt at lave frem for at skulle pensle farven på.


Vi var selvfølgelig stolte over resultatet, men man er vel selvkritisk. Jeg havde indtil flere punkter der generede mig.

Kagen var forresten tre lag chokolade kage med bananmouse og jordbærmousse imellem, alle tre kager var ens.

Ingen kommentarer: